Pakej Penyediaan Bahan Artikel WEB dan BLOG serta IG/FB 2020

Saya mempunyai beberapa pakej menyelesaikan urusan penulisan web/blog/IG/FB yang menarik. Pakej ini boleh membantu golongan yang tidak mempunyai masa untuk menguruskan perniagaan online mereka. Pelanggan hanya perlu memuat naik bahan yang sudah diterima ke dalam web atau blog atau IG mereka sahaja.

Untuk pelanggan yang memerlukan penulisan artikel, saya ada menyediakan pakej penulisan artikel. Dalam pakej ini saya akan menyediakan 4 artikel yang diperlukan oleh pelanggan mengikut keperluan perniagaan online mereka. Setiap minggu satu artikel akan disediakan. Panjang artikel ini antara 400-500 patah perkataan. 

Manakala untuk pakej IG/FB pula, saya ada menyediakan penyediaan bahan posting yang menarik untuk dimuatkan dalam IG/FB pelanggan. Seyiap post IG/FB ini akan memaparkan maklumat yang diperlukan oleh pelanggan untuk menarik pengunjung IG/FB melihat produk mereka. Setiap minggu, pelanggan akan menerima satu post IF/FB untuk dimuat naik ke akaun mereka sendiri. 

Akhir sekali, saya juga ada menyediakan pakej melukis kartun yang bersesuaian dengan perniagaan web/blog mereka. Satu karektor kartun akan dilukis lalu diberikan kepada pelanggan untuk digunakan mengikut keperlanggan itu sendiri setiap minggu. 

Perniagaan online memerlukan fokus yang tinggi lalu pemilik web/blog/IG/FB perlu membuat tindakan yang tepat dengan membenarkan saya menyiapkan bahan-bahan web anda itu.


No comments:

Post a Comment

70 ribu pelajar SPM gaga mendapat sijil SPM?

  70 ribu pelajar SPM gagal memperoleh sijil SPM? Angela 70 ribu bukanlah satu angka yang kecil kerana jumlah ini boleh memenuhi beberapa...